Press "Enter" to skip to content

Zdravé FIT Recepty – Kurací gyros

Zdravý obed, chutné a zdravé FIT recepty, ako aj táto skvelá letná proteínová zmrzlina s ovocím, sú tu pre teba vďaka spolupráci s Fešanda Klub.

Každý recept na onlinetrener.sk je inšpirovaný reálnymi jedálničkami na chudnutie tuku. Ak chceš zistiť akú porciu si môžeš pripraviť, v akej časti dňa a čo jesť po zvyšok dňa… Klikni sem.

Nemusíš každý deň variť, stačí dobre plánovať. Urob si napríklad jeden deň na obed dvojitú dávku kuracích pŕs. Polovicu odlož na druhý deň a „rukcuk“ máš Gyros jedna báseň.

Kurací Gyros

Počet porcií: 1

Budeš potrebovať:

  • 1 ks tortilla celozrnná
  • 100 g kuracie prsia
  • ľadový šalát
  • 1/2 ks šalátová uhorka
  • 200 g grécky jogurt
  • 8 ks cherry rajčinky
  • červená cibuľa
  • cesnak
  • olivový olej
  • gyros korenie
  • soľ
  • chilli podľa chuti

Postup:

  • Už pripravené kuracie prsia jemne osmahneme na olivovom oleji a posypeme korením gyros.
  • Pripravíme si tzatziky zmiešaním postrúhanej uhorky, roztlačeného cesnaku, jogurtu, trošku soli a pár kvapiek olivového oleja.
  • Nakrájame si rajčiny, cibuľu a šalát.
  • Na rozhriatu panvicu dáme pár kvapiek olivového oleja a tortillu z oboch strán jemne opečieme z oboch strán.
  • Na zohriatu tortillu ukladáme postupne šalát, mäso, cibuľu, rajčíny a na záver pridáme tzatziky.
  • Tortillu v strede prehneme a môžeme servírovať.

Tip na záver

Kto má rad pikantné jedlá, môže si ešte posypať chilli korením. Určite servírujeme s vidličkou. 🙂